×

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1-2 افعی تهران

0 دیدگاه
ویدیو
 

دانلود سریال افعی تهران

دانلود سریال افعی تهران

سلام عزیزان دلم وقت همگی شما بخیر! اگر شما هم مثل من هستید و به دیدن فیلم ها و سریالهای ایرانی علاقمند هستید به شما توصیه میکنم این مجموعه را از دست ندهید. قبل از اینکه لینک های دانلود سریال افعی تهران را برای شما عزیزان آماده کنیم. از شما میخواهیم فیلمی با همین نام را تماشا کنید و از دست ندهیدش

سریال افعی تهران قسمت 1-2-3-4

نوشته های پیشین:

– دانلود قسمت 1 اول افعی تهران
– دانلود قسمت 2 دوم افعی تهران
– دانلود قسمت 3 سوم
– دانلود قسمت 4 چهارم

در حال حاضر، در شبکه تلویزیونی سریال‌های جدیدی در حال پخش است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها سریال زیبای “افعی تهران” است. بازیگری که نقش جنجالی سریال “افعی تهران” را بر عهده گرفته است، پیمان معادی است. بله، پیمان خان معادی کارش را بسیار خوب بلد است و من اطمینان دارم که او مهارت‌های بسیار خوبی در این حوزه دارد. این سریال در ژانر اجتماعی ساخته شده و پژمان جمشیدی و سحر دولتشاهی نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند. به هر حال، این کار به عنوان یک اثر هنری ممتاز شناخته می‌شود و لینک‌های دانلود آن هفتگی در وبسایت ادیب فاضل قرار می‌گیرد. جواد فرحانی تهیه‌کننده این سریال است و کارگردانی آن توسط سامان مقدم و نویسندگی آن توسط پیمان معادی انجام شده است. گفته می‌شود که امین حیایی و علی قربان‌زاده نیز در این مجموعه حضور دارند. لطفاً توجه کنید که اگر می‌خواهید قسمت‌ها را به صورت جداگانه تماشا کنید، بهترین راه دانلود آن‌ها است. و اگر می‌خواهید کل مجموعه را یکجا تماشا کنید، شاید تماشای آن در پلتفرم‌های نمایش سریال بهتر و مناسب‌تر باشد. در انتها، به شما یادآوری می‌کنم که فقط در اوقات فراغت خود به تماشای فیلم و سریال بپردازید و وقت زیادی را به این حوزه اختصاص ندهید.

بازیگران سریال ایرانی “افعی تهران” به شرح زیر هستند:
سحر دولتشاهی
پیمان معادی
علی قربان‌زاده
پژمان جمشیدی
امین حیایی

خلاصه‌ی داستان سریال “افعی تهران”

تقریباً می‌توانم بگویم آن را یکی از بهترین آثار امسال تلقی کنیم. این سریال یک کمدی سیاه و متفاوت است.

اگر می‌خواهید سریال “افعی تهران” را دانلود کنید، می‌توانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید:

 نوید محمدزاده نقشی مکمل در این سریال دارد، به‌طوری‌که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این مجموعه تا پایان بهمن ماه برای پخش آماده می‌شود.

دانلود سریال افعی تهران

مطالب مرتبط