×

دانلود سریال علیمردان خان

0 دیدگاه
 

دانلود سریال علیمردان خان

دانلود سریال ایرانی علیمردان خان با کیفیت بالا

قبل از معرفی سریال بیایید کمی در مورد یک دانشگاه صحبت کنیم. به نظرم در حق این نهاد کمی کم لطفی شده است و در مقابل امپراطوری های دروغگوی رسانه یک تنه شمشیر می زند.

صدا و سیما یک دانشگاه برای توسعه اندیشه های انقلابی است و همچنین یک ابزار برای مقابله با امواج فتنه ها، منبعی برای انتشار امید و نشاط در میان مردم و یک بستر برای نمایش زیبایی ها و جلوه های بصری است. حسن عابدینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت که تبعیت از اندیشه های رهبرانقلابی اسلامی به کشور کمک می کند و انقلاب اسلامی در ۲۰ سال گذشته توانسته راهبردهای دشمن در زمینه های مختلف را نقش بر آب کند. او نیز بیان کرد که هدف آنها تبدیل چهارمحال و بختیاری به یکی از برترین ادارات صدا و سیما است. او همچنین تاکید کرد که شبکه استانی چهارمحال و بختیاری در تراز مرکز اصفهان قرار خواهد گرفت و برنامه های این استان در شبکه های ملی پخش خواهند شد. همچنین علاوه بر این، سریال علیمردان نیز بزودی در چهارمحال و بختیاری ضبط خواهد شد.

اینکه این سالها صدا و سیما بسیار فعال شده به راستی جای تقدیر و تشکر دارد. همین که در عرصه سریال سازی شاخص عمل میکند جای تقدیر دارد.

هنوز خیلی هایشان با سریال بی بی مریم بختیاری خاطراتی داریم و نمی توانیم این خاطرات را به راحتی فراموش کنیم.

خب دوستان عزیز به زودی و پس از اتمام فرایند ساخت لینک های دانلود سریال علیمردان خان برای شما روی وبسایت قرار داده می شود. توجه داشته باشید که این مجموعه در کنار مجموعه های مانند سنجرخان به کیفیت تولید صدا و سیما بسیار افزوده است.

دانلود سریال علیمردان خان قسمت ۱ اول

مطالب مرتبط