×

آهنگ تیتراژ سریال سووشون / دانلود تیتراژ سووشون (پایانی، ابتدایی)

0 دیدگاه
 

آهنگ تیتراژ سریال سووشون

دانلود تیتراژ پایانی و ابتدایی سووشون با کیفیت خوب

نخستین رمانی که سیمین دانشور، نویسندهٔ ایرانی، در سال ۱۳۴۸ منتشر کرد، سووشون است. این داستان در شیراز و در دوران پایانی جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و زندگی اجتماعی در سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ را به تصویر می‌کشد. برخی منتقدان معتقدند که رمان نیز رویدادهای مهم تاریخی دههٔ ۱۳۳۰ ایران، مانند کودتای ۲۸ مرداد، را در جریان داستان انتقال داده است؛ به طور مثال یکی از شخصیت‌های مهم داستان در تاریخ ۲۹ مرداد جان باخته است. این کتاب به دلیل شباهت نام‌گذاری یکی از شخصیت‌های داستان با سرنوشت سیاوش، قهرمان اسطوره‌ای ایران باستان، نامگذاری شده است.

یادم هست چند سال پیش که دانشجوی دبیرستان بودم درسی داشتیم به اسم ادبیات فارسی که انصافا در نوع خودش هم بی نظیر بود از این جهت که خیلی از داستان های ادبی و شیرین نویسنده های ایرانی در آن خودنمایی کرد. اولین بار در آنجا بود که اسم سووشون را شنیدم.

حالا میخواهم در مورد آهنگ تیتراژ سریال سووشون صحبت کنم. خب قبل از اینکه بخواهیم خودمان را برای سریال سووشون آماده کنیم باید بدانیم که قرار است با یک سریال زیبای تاثیر گذار طرف باشیم نه یک سریال معمولی.

البته بین سریال و داستان آن می تواند تفاوت های فاحشی وجود داشته باشد که در مجال بحث ما نمی گنجد اما خب تمامی سریالها معمولا یک آهنگ و موسیقی زمینه دارند. به عنوان مثال آهنگ تیتراژ سریال سووشون  که هم میخواهیم تیتراژ ابتدایی و هم میخواهیم تیتراژ انتهایی آن را در اینجا درج کنیم. از این موضوع خارج نیست.

بگذریم! نمیخواهم صحبت را به درازا بکشانم . اما میخواهم بگویم که من نوعی با الهام گرفتن از یک موسیقی متن و تیتراژ تا حدود زیادی می توانم موضوع یک مجموعه را بفهمم و تشخیص دهم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما هم به مانند من می توانید از این حدسایت داشته باشید. مثلا سریالهای عاشقانه تیتراژ ابتدایی و یا پایانی مشخصی دارند. مجموعه های اکشن و یا درام نوع دیگری از تیتراژ را با خودشان یدک می کشند.

تیتراژ پایانی سریال سووشون

تیتراژ ابتدایی /آغازی سووشون

مطالب مرتبط